Novosti

Odluka o pravu na subvenciju smještaja kod privatnog stanodavca

Pozivaju se studenti koji su ostvarili pravo na subvencionirano stanovanje kod privatnih najmodavaca (studenti podstanari), za akademsku godinu 2024./2025. da dostave potrebno dokumentaciju kako bi navedeno pravo i ostvarili.

Odluka o pravu na subvenciju smještaja kod privatnog stanodavca

Potrebno je do ponedjeljka, 28.10.2024.g. dostaviti osobno ili poštom na Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, Blage Zadre 2, 32000 Vukovar sljedeće dokumente:

  1. Uvjerenje o boravištu (zatražiti uz potvrdu o boravištu koje po zakonu ostaje studentu i uvjerenje koje treba dostaviti nama) koje podižu u Policijskoj upravi prilikom prijave boravka u mjestu studiranja ili putem sustava e-građani.
  2. Potvrda iz banke s brojem IBAN-a na koji će se isplaćivati subvencija.
  3. Kopija ugovora o najmu stana
  4. Potvrda o statusu redovnog studenta

Napomena: Dokumente potrebno priložiti u kuverti s naznakom – ‘IME I PREZIME – za subvenciju za podstanare”.

 

 

Dobrodošlica stranim Erasmus+ studentima u Studentski dom „Leopold“ u Vukovaru

Dana 13.10.2024. godine Studentski dom „Leopold“ u Vukovaru je dočekao i smjestio prve ovogodišnje studente na razmjeni koji su došli studirati u Vukovar čak iz daleke Gruzije.

Ovim putem želimo poželjeti našim dragim gostima toplu dobrodošlicu, te im želimo da u iz Vukovara ponesu nazad u Gruziju puno usvojenog znanja i lijepih uspomena.

Raspored useljenja u studentski dom „Leopold“ u Vukovaru i popis studenata po sobama

Useljenje u Studentski dom „Leopold“ za studente koji su ostvarili pravo na smještaj prema konačnoj rang listi objavljenoj dana 19. rujna 2024. godine, odvijat će se od 23. rujna do 25. rujna 2024. godine u vremenu od 9,00 do 14,00 sati, na adresi Studentski dom „Leopold“, Mirogojska 18, Vukovar prema slijedećem rasporedu:

– Ponedjeljak, 23. rujna – sobe u prizemlju (sobe od 001-021)
– Utorak 24. rujna – sobe na prvom katu (sobe od 101-123)
– Srijeda 25. rujna – sobe na drugom katu (201-214)
Ukoliko student iz opravdanih razloga ne može pristupiti naznačenog datuma, molimo da pošalju zamolbu na e-mail adresu:

studentskidom-vukovar@vevu.hr

Prilikom useljenja studenti su dužni preuzeti sljedeću dokumentaciju, ispuniti i potpisati:
– Ugovor o smještaju – ispunjava se i potpisuje u tri primjerka

– Privola – u svrhu davanja suglasnosti za objavu fotografija na web stranici Studentskog doma „Leopold“ radi promidžbe vezane uz odgojno-obrazovni rad Studentskog doma „Leopold“ Privola se ispunjava i potpisuje u jednom primjerku

Prilikom useljenja studenti su dužni:
– donijeti potvrdu liječnika opće prakse da nema kontraindikacija za smještaj u studentski dom

– donijeti osobnu iskaznicu na uvid radi potvrde identiteta

– potpisati zadužnicu inventara sobe i preuzeti magnetnu karticu
Student koji na useljenje ne donese sve prethodno navedene potrebne dokumente ne može useliti u Studentski dom.
Ukoliko student/ica ne pristupi useljenju bez opravdanog razloga, smatrat će se da je odustao od subvencioniranog stanovanja i njegovo mjesto će biti dodijeljeno sljedećem studentu sa liste.

Raspored studenata po sobama za akad. god. 2024/2025.

Studentski dom „Leopold“.

Natječaj za smještaj studenata u Studentski dom “Leopold” za akademsku godinu 2024/2025.

Veleučilište “Lavoslav Ružička” u Vukovaru raspisuje Natječaj za smještaj studenata u Studentski dom “Leopold” za akademsku godinu 2024/2025.
Tekst Natječaja i pripadajuće obrasce možete pronaći u prilogu.

Javni natječaj za ostvarivanje prava na subvencionirano stanovanje

1. OBRAZAC A – obavezan za sve prijavitelje

2. OBRAZAC B – prijediplomski studij – BRUCOŠI

3. OBRAZAC B1 – prijediplomski studij upisani studenti

4. OBRAZAC C – diplomski studij – BRUCOŠI

5. OBRAZAC C1 – diplomski studij upisani studenti

6. Izjava o članovima kućanstva 2024

7. Izjava o članovima obitelji koji nemaju OIB

8. Liječnička potvrda za smještaj u studentski dom

9. Privola osobni podaci

Najava Javnog natječaja za ostvarivanje prava studenata na smještaj u Studentskom domu „Leopold“ u Vukovaru u akademskoj godini 2024./2025.

Dragi naši sadašnji i budući studenti,

kako već sada imamo puno upita za smještaj u Studentski dom „Leopold“ za sljedeću akademsku godinu, u nastavku teksta donosimo neke smjernice koje će vam pomoći u pripremi dokumentacije za prijavu na natječaj za dom te vam omogućiti bezbrižno ljeto.

Pripremite svu potrebnu dokumentaciju na vrijeme.

Natječaj za subvencionirani smještaj redovitih studenata u Studentski dom Leopold objavit će se u srpnju 2024. godine.

Kako su referade visokih učilišta i tajništva u srednjim i osnovnim školama najčešće zatvorene preko ljeta preporučujemo vam da dio potrebne dokumentacije pribavite što ranije. Ono što možete riješiti već sada je npr. potvrda o školovanju za brata ili sestru (za svakog brata i/ili sestru na školovanju dobivate dodatne bodove).  To se odnosi na osnovnu, srednju školu te na visoka učilišta – fakultete.

Kada natječaj za dom za akademsku godinu 2024./2025. bude objavljen, uz sve ostale dokumente bit će objavljeni i obrasci koje ćete morati isprintati i popuniti, a neke od njih i ovjeriti u srednjoj školi (samo brucoši),  odnosno obrazac s prosjekom ocjena svih predmeta svih razreda srednjoškolskog obrazovanja, dok će neke obrasce biti potrebno ovjeriti na visokom učilištu (brucoši i stari studenti)

Studentima Veleučilišta „Lavoslav Ružička“ uz Vukovaru obrasce ovjeravamo mi po službenoj dužnosti.

I ostalu dokumentacija koja vam donosi dodatne bodove na natječaju možete već sada pribaviti u nadležnim institucijama:

  • potvrdu nadležne Porezne uprave o visini dohotka za 2023. godinu za sve članove kućanstva,
  • potvrdu o visini ukupno isplaćene obiteljske mirovine od nadležne ustanove za mirovinsko osiguranje za 2023. godinu (za članove kućanstva koji su u mirovini),
  • potvrdu o utvrđenom statusu za studente djecu smrtno stradaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskoga rata i pripadnika Hrvatskog vijeća obrane (u daljnjem tekstu: HVO), djecu nestaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskoga rata i pripadnika HVO-a i studente djecu hrvatskoga ratnoga vojnog invalida iz Domovinskoga rata (u daljnjem tekstu: HRVI iz Domovinskoga rata) i pripadnika HVO-a kojem je priznat status ratnoga vojnog invalida po pravomoćnom rješenju nadležnog tijela Bosne i Hercegovine,
  • ostale potvrde: (smrtni list roditelja, dokaz o nestanku roditelja, za nepoznatog roditelja izjavu da je roditelj nepoznat, pravomoćnu sudsku presudu o razvodu braka roditelja, odluku o privremenom uzdržavanju nadležnog centra za socijalnu skrb, potvrda Centra za socijalnu skrb o smještaju u dom socijalne skrbi ili udomiteljsku obitelj, rješenje nadležnog tijela o postotku tjelesnog oštećenja i dr.).

Preporučujemo studentima zainteresiranima za dom da svakako prouče Pravilnik o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje (Narodne novine 68/23).

kako bi se informirali o tome jesu li zadovoljili uvjete za subvencionirani smještaj te na koji način prikupiti maksimalan broj bodova ili pak možda imaju li pravo na izravan smještaj u dom, s obzirom da će se postupak bodovanja i utvrđivanja rang-lista raditi sukladno navedenom Pravilniku.

Za sva pitanja, nedoumice i pojašnjenja slobodno se obratite na mail:

studentskidom-vukovar@vevu.hr