Novosti

Raspored useljenja i visine cijene smještaja u studentskom domu „Leopold“ u Vukovaru za akad. god. 2022./2023.

Raspored useljenja studenata u Studentski dom „Leopold“ za akademsku 2022./2023. godinu možete pronaći ovdje.

Popis studenata i soba prema smještaju možete pronaći ovdje.

Cijena smještaja u Studentskom domu „Leopold“ u Vukovaru za akademsku 2022./2023. godinu iznosi za:

Subvencionirani smještaj:

  • jednokrevetna soba – 480,00 kn – 63,71 euro (mjesečno)
  • dvokrevetna soba sa zasebnom kupaonicom – 420,00 kn – 55,74 euro (mjesečno/po osobi)
  • dvokrevetna soba sa zajedničkom kupaonicom – 360,00 kn – 47,78 euro (mjesečno/po osobi)

Najava Javnog natječaja za ostvarivanje prava studenata na smještaj u Studentskom domu „Leopold“ u Vukovaru u akademskoj godini 2022./2023.

Dragi naši sadašnji i budući studenti,

kako već sada imamo puno upita za smještaj u Studentski dom „Leopold“ za sljedeću akademsku godinu, u nastavku teksta donosimo neke smjernice koje će vam pomoći u pripremi dokumentacije za prijavu na natječaj za dom te vam omogućiti bezbrižno ljeto.

Pripremite svu potrebnu dokumentaciju na vrijeme.

Natječaj za subvencionirani smještaj redovitih studenata u Studentski dom Leopold objavit će se u srpnju 2022. godine.

Kako su referade visokih učilišta i tajništva u srednjim i osnovnim školama najčešće zatvorene preko ljeta preporučujemo vam da dio potrebne dokumentacije pribavite što ranije. Ono što možete riješiti već sada je npr. potvrda o školovanju za brata ili sestru (za svakog brata i/ili sestru na školovanju dobivate dodatne bodove).  To se odnosi na osnovnu, srednju školu te na visoka učilišta – fakultete.

Kada natječaj za dom za akademsku godinu 2022./2023. bude objavljen, uz sve ostale dokumente bit će objavljeni i obrasci koje ćete morati isprintati i popuniti, a neke od njih i ovjeriti u srednjoj školi (samo brucoši),  odnosno obrazac s prosjekom ocjena svih predmeta svih razreda srednjoškolskog obrazovanja, dok će neke obrasce biti potrebno ovjeriti na visokom učilištu (brucoši i stari studenti)

Studentima Veleučilišta „Lavoslav Ružička“ uz Vukovaru obrasce ovjeravamo mi po službenoj dužnosti.

I ostalu dokumentacija koja vam donosi dodatne bodove na natječaju možete već sada pribaviti u nadležnim institucijama:

  • potvrdu nadležne Porezne uprave o visini dohotka za 2021. godinu za sve članove obitelji,
  • potvrdu o visini ukupno isplaćene obiteljske mirovine od nadležne ustanove za mirovinsko osiguranje za 2021. godinu (za članove obitelji koji su u mirovini),
  • potvrdu o utvrđenom statusu za studente djecu smrtno stradaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskoga rata i pripadnika Hrvatskog vijeća obrane (u daljnjem tekstu: HVO), djecu nestaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskoga rata i pripadnika HVO-a i studente djecu hrvatskoga ratnoga vojnog invalida iz Domovinskoga rata (u daljnjem tekstu: HRVI iz Domovinskoga rata) i pripadnika HVO-a kojem je priznat status ratnoga vojnog invalida po pravomoćnom rješenju nadležnog tijela Bosne i Hercegovine,
  • ostale potvrde: (smrtni list roditelja, dokaz o nestanku roditelja, za nepoznatog roditelja izjavu da je roditelj nepoznat, pravomoćnu sudsku presudu o razvodu braka roditelja, odluku o privremenom uzdržavanju nadležnog centra za socijalnu skrb, potvrda Centra za socijalnu skrb o smještaju u dom socijalne skrbi ili udomiteljsku obitelj, rješenje nadležnog tijela o postotku tjelesnog oštećenja sukladno Uredbi o metodologijama vještačenja).

Preporučujemo studentima zainteresiranima za dom da svakako prouče Pravilnik o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje (Narodne novine 63/19). kako bi se informirali o tome jesu li zadovoljili uvjete za subvencionirani smještaj te na koji način prikupiti maksimalan broj bodova ili pak možda imaju li pravo na izravan smještaj u dom.

Za sva pitanja, nedoumice i pojašnjenja slobodno se obratite na mail:

studentskidom-vukovar@vevu.hr

 

Raspored useljenja u studentski dom „Leopold“ u Vukovaru

Useljenje u Studentski dom „Leopold“ za studente koji su ostvarili pravo na smještaj prema konačnoj rang listi objavljenoj dana 20. rujna 2021. godine, odvijat će se od 27. rujna do 29. rujna 2021. godine u vremenu od 9,00 do 14,00 sati, na adresi Studentski dom „Leopold“, Mirogojska 18, Vukovar prema slijedećem rasporedu:

– Ponedjeljak, 27. rujna – sobe u prizemlju (sobe od 001-021)
– Utorak 28. rujna – sobe na prvom katu (sobe od 101-123)
– Srijeda 29. rujna – sobe na drugom katu (201-214)

Popis stanara Studentskog doma Leopold prema kategoriji i broju soba

Ukoliko student iz opravdanih razloga ne može pristupiti naznačenog datuma, molimo da pošalju zamolbu na adresu studentskidom-vukovar@vevu.hr.

Prilikom useljenja studenti su dužni preuzeti sljedeću dokumentaciju, koju će ispuniti i potpisati prilikom useljenja:
– Ugovor o smještaju – ispunjava se i potpisuje u tri primjerka
– Privola – u svrhu davanja suglasnosti za objavu fotografija na web stranici Studentskog doma „Leopold“ radi promidžbe vezane uz odgojno-obrazovni rad Studentskog doma „Leopold“ Privola se ispunjava i potpisuje u jednom primjerku
– potpisati zadužnicu inventara sobe i preuzeti magnetnu karticu

Prilikom useljenja studenti su dužni priložiti:
– potvrdu liječnika opće prakse da nema kontraindikacija za smještaj u studentski dom
– osobnu iskaznicu na uvid radi potvrde identiteta

Useljenje će se odvijati uz poštivanje svih propisanih epidemioloških mjera i to na način da se studenti useljavaju „jedan po jedan“ student, roditelji/pratnja studenta ne ulaze u prostor Studentskog doma. Studenti su prilikom useljenja dužni nositi masku, dezinficirati ruke te će im na ulazu biti izmjerena temperatura.

Studenti s temperaturom većom od 37,2 ℃ neće moći useliti u Studentski dom.
Student koji na useljenje ne donese sve prethodno navedene potrebne dokumente ne može useliti u Studentski dom
Studentski dom „Leopold“ u Vukovaru